Ljug inte för mig!

Jag har inte kunnat äta någonting idag. Alla falska människor gör mig så less. Det är väll fan inte svårt att vara ärlig. Nej, men Anders säger att han ska komma hem efter hockeyn. Jag sitter och väntar men han kommer inte. Jag ringer, men inget svar. Jag har säkert ringt minst 50 gånger. Han var och festa. Nyss när jag ringde fick jag svar. Nej han hade inte festat. Tror han att jag är dum eller. Du har visst festat, fan erkänn. Ja, han har festat. Jävla svin. Kunde han inte sagt det dagen innan. Nej!  Jag hatar honom. jag gör det! Så jävla falsk och självisk. Jag vill hem, ja, jag vill verkligen hem.

Kommentarer
Postat av: Linda (EnzoHarry från MyPetBook)

Hoppas verkligen inte att Anders är din pojkvän, isåfall... Ursäkta mig... Är han ett riktigt svin... Hoppas att det löser sig... Tröstkramar*

2008-10-04 @ 15:37:35
URL: http://enzoochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0