Vaaaarmt!

Det verkar bli en varm dag även idag och det är ju härligt men det börjat ändå kännas lite jobbigt. Jag har ingen större lust att göra något när det är så här varmt men samtidigt är det trist att bara sitta inne i lägenheten. Igår åkte jag ner till stan en vända men min IBS är ju som sagt lite sämre igen och magen krånglade hela tiden så jag gav upp efter en timme och åkte hem igen. Att åka på stan utan någon femkrona finns inte. Måste ha ifall att jag brådskande måste till en toalett.  Så var det igår... Riktigt jobbigt. Men det är väl så, ibland är magen bra och ibland sämre. Köpte i alla fall ett nytt nattlinne med tillhörande trosor på Åhlens. I ett lite svalkande material så det ska bli skönt i denna värme.
 
Har tränat armarna nu på fm så nu blir det lite frukost och sen en dusch. Tror jag kommer sätta mig och läsa en stund sen : )
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0