Lördag

Idag är jag ledig och det känns riktigt skönt, men tro inte att jag bara har suttit hemma och stirrat på tvn hela dagen... Jag har tagit en långpromenad på cirka 50 minuter, functional training 45 minuter och nyss sprang jag en runda, runt här på Fornhöjden. Känns riktigt skönt i kroppen, att ha fått svettats två gånger och verkligen kört ganska hårt. När man ändå håller på kan man lika gärna köra på ordentligt. Förutom detta så har jag inte ätit så himla mycket heller, jag har inte behövt det, har inte alls blivit så hungrig, måste bero på träningen. Äter man bara något efter varje träningspass så blir man inte så hungrig. Till frukost åt jag en halv portion havregrynsgröt, ett glas vatten och en thekaka, till mellanmål lite turkisk yoghurt, efter promenaden lite mjölk med proteinpulver, efter functional trainings passet åt jag rester, korvstroganoff och en banan till efterrätt, ett glas vatten.

Nu ikväll blir det dock lite onyttigheter, det är ju trots allt lördag. Min träning kommer säkert ha varit förjäves om jag stoppar i mig en massa choklad men jag tänker fortsätta med mera träning så förhoppningsvis kommer man snart att vara i form. Vill komma ner en storlek i kläder, eller i alla fall i byxstorlek så att jag kommer in mina gamla byxor. Jag har storlek 40 nu.

Ikväll ska jag fortsätta att se på senaste säsongen av True Blood. Har spelat in alla avsnitt från Canal Plus och jag är så himla glad att jag valde den inspelningsbara boxen, jag använder den nästan varje dag, haha.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0