Möte + ridning + fotboll

Dagen kommer att börja med ett möte på Job College, sedan bär det av till stallet. Nu har Tolli inte blivit riden på en vecka eftersom att jag har varit nere i Södertälje så det får nog bli en lång skrittur. Varför är det attid skitväder när jag ska ha möte på Job College? Det har varit det de tre senaste gångerna som jag har varit där. Igår var det jättefint väder och jag had sätt fram emot att kunna rida i linne idag så att man får lite färg, men det går ju inte nu. Himlen är helt grå så det här lär hålla i resten av dagen. Min dag kommer i alla fall att avslutas med fotboll. Sverige möter Malta i VM-kvalet. Nu MÅSTE Sverige vinna!


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

hehe den bilden är ju bara för söt :)

2009-06-10 @ 10:13:07
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Elle

Jaaa hunden är så himla gullig ;)

2009-06-10 @ 19:34:17
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0