Möte

Idag ska jag iväg på ett möte klockan 13.00 och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid. Jag hoppas också att jag får positiva besked angående mina frågor. När mina föräldrar kommer upp i slutet på denna månad måste försöka övningsköra också så att man har gjort det lite innan intensivkursen som jag vill gå. Måste ligga i nu, annars kan det bli svårt att ta sig ut till stallet i fortsättningen och Tolli måste motioneras minst fyra gånger i veckan. Jag vill inte att han tappar muskler. Idag blir det alltså ingen ridning men imorgon har jag planerat att åka dit och ta en lite längre sväng med Tolli för igår red jag Steingrimur och i måndags fick Tolli bara en kort sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0