Tråkiga saker men nödvändiga

Så, nu har jag varit iväg och slängt lite skräp. Skönt att få bort lite innan det fyller hela klädkammaren. Jag ska snart plocka fram dammsugaren och skurgrejjerna och städa ordentligt innan jag äter middag och sedan slappar lite framför tv.n. Det är tråkigt att städa men alla måste väll hålla med om att det är himla skönt när det är gjort. Jag vill i alla fall ha rent omkring mig och det ska vara ordning och reda. Ja, sådan är jag och så är min mamma och mormor också. Därför har väll jag blivit sån. Haha. Men jag menar inte att det är negativt, snarare tvärtom. Det är bra att man vill ha ordning på saker och ting. Sen är jag nog lite av en perfektionist, vilket kan vara jobbigt ibland när det går lite över gränsen. Nästan som om man får tvångstankar. Nej nu måste jag städa, annars får jag aldrig i mig någon man. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0