Rent och fint igen : )

Så nu har jag dammsugit samt torkat golven. Sanny var inte så förtjust i dammsugaren men idag lät jag bli att jävlas med honom. hehe. En annan som jag brukar jävlas med är Olle, inte heller han gillar den där hemska, läskiga, farliga saken som för sådant liv. Haha. Gulliga djuren... Jag har även fått i mig lite mat. Blev lite rester bestående av fisk som Anders fått med sig från restaurangen på FM Matsson Arena. Jättegot med lite potatis, morötter och remuoladsås till. Jag ska snart hoppa i duschen (man blir svettig av att städa minsann) och sedan blir det Tv för hela slanten. Tror inte det gick något roligt men man kan alltid se en film istället. Okej jag ska erkänna, jag tycker faktiskt inte att IDOL är roligt. Bara de inledande auditions men sen nej, jag gillade Fame Factory mycket mer. Så det blir alltså inget IDOL för mig ikväll. Så, nu när ni vet det, haha, ska jag gå och duscha. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0