När morgonsolen glimmar

Som vanligt så sov Sanny på min kudde inatt. Han är ju för gullig. Kampen med att få Zeplin att bajsa på lådan lär fortsätta även idag. Han hade inte bajsat inatt i alla fall. Tur det. Men han springer och gömmer sig bakom soffan så det kan vara svårt att få ta i honom. Jag ska snart äta lite frukost och efter lunchen ska jag cykla ner till Arbetsförmedlingen för ett snabbt möte innan jag beger mig hemmåt igen. Vid halv fem-tiden ska jag möta Anders när han kommer från jobbet. Vi ska till djuraffären och köpa lite getoff och spraya där Zeplin bajsar på golvet. Behöver även ta en sväng förbi ÖoB och köpa lite handtvål och allrengöring. Sanny springer runt här och pratar som aldrig för, överlycklig för sina nya kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0