Min räddning

Min rädning denna usla dag blir att jag får se Modo. Om det hjälper lite mot smärtan som jag har just nu i mitt hjärta återstår att se. Om det inte hade varit för att jag har Sanny hade jag varit på väg hem vid det här laget, men jag tänker inte lämna Sanny här. Ikväll är det fotboll också om jag inte minns fel. Sverige möter Portugal. Lär nog se det också eftersom Anders lär festa bort sina pengar även idag. Hade jag inte haft Sanny hade jag nog verkligen brutit ihop, men då hade jag också åkt härifrån. Visst jag har ett viktigt möte gällande jobbgaranti programmet. Men mår man dåligt så gör man. Just nu vill jag vara med min familj. Mamma och Pappa, hundarna, min syster och Mathilda. Men de är långt härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0