A new day

Godmorgon! Jag har precis klivit upp ur sängen och ska snart äta lite frukost innan jag cyklar ner till Willys en sväng. Katterna busar som vanligt, full rulle. Hehe. Nu är det bara tå dagar kvar sen är det lördag, Jippi, ska bli så roligt att få se Södertälje-Modo igen. Och naturligtvis att få busa med Olle. Älskar han så mycket. Den underbaraste hunden på jorden.

Igår hade vi tvättid så idag ska jag vika tvätt, sådant som måste göras. Jag ska också städa klart i hallen samt åka och slänga skräp. Roligt? Nja, kanske inte så roligt men vad gör man? Jag ska inte till arbetsförmedlingen på ett tag, inte förrens den 30 Oktober så nu har man lite tid till annat. På torsdag blir det dock jobb på ishallen igen när J18 spelar. Sist fick vi in 1400 under en J18 match. Mindre fick vi under J20 matcherna. Ha det bra så länge,  nu ska jag äta något, är jättehungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0