Dagens träning

30 minuter abs och obliques-workout med Fitnessblender. Gjorde alltså videon här nedanför två gånger. Två av övningarna var även för benen och jag var lite osäker på om jag skulle klara av att göra dom eller om det skulle kännas för mycket i knäna, men det gick bra. Lite kände jag av det men inte så att jag var tvungen att avbryta. Ska försöka göra lite lättare övningar för benen och knäna någon gång i veckan, dels för att stärka det partiet men även för att långsamt komma igång igen. Jag kommer dock att ta det väldigt lugnt tills smärtan är helt borta.
 
Kommer även att promenera till och från jobbet men just nu regnar det tyvärr : ( Hoppas att det hinner sluta tills jag ska till jobbet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0