Mar. 09, 2013

Körde mitt andra pass till dvdn mage, rumpa och lår och idag hängde jag med riktigt bra i övningarna. Blev rejält svettig och vissa övningar var så jobbiga att jag inte riktigt orkade fullfölja dom. Men det är bra, det ska kännas tufft för då vet man att man utmanar sig själv och sin kropp. Jag känner verkligen att det börjar hända lite med min kropp. Musklerna börjar bli lite större och jag har mer ork. Nu kan man stoppa i sig en chipspåse utan att få lika mycket ångest :-) Skämt åsido. Något jag kämpar med är att äta mer frukt och grönt och det är inte alltid det lättaste. Godare med en skål chips än en påse morötter, men jag är nöjd om jag lyckas byta ut chipspåsen i alla fall några dagar i veckan. Jag vill inte sluta äta något, jag äter precis som vanligt, bara mindre av det onyttiga och mer av det nyttiga. Nåja, i alla fall ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0