Onsdag

Idag när jag skulle rida Villimey, ställde jag upp lite koner inne på ridbanan. Hon är inte alltid så lätt att svänga så den här övningen att rida mellan koner var perfekt. Red först i skritt, sen tölt och sist lite i trav. Hovlagaren kom idag så nu är Villimey redo för snö!
Nästa tisdag ska jag prova att rida Hrafn, en av dom andra islandshästarna i stallet. Går det bra kanske jag rider honom också någon gång ibland. Ska ta en bild på honom sen om jag kommer ihåg : )
För övrigt har dagen ägnats åt tvätt och lite träning (53 minuter mage). Nu blir det hockey och sen en skräckfilm. Såg Human Centipede igår, en film som biopubliken tydligen spydde till! Den var ju inget äcklig alls (tacka vet jag Braindead och Saw), så jag blev lite besviken! Får se om tvåan är bättre men den är tyvärr i svartvitt. Varför gör man en film i svartvitt!? Hallå det är snart år 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0