Protein

Beställde hem mer protein idag. Har tidigare beställt från svensktkosttillskott.se. Nu tänkte jag prova protein från fitnessguru.se som man har sett att många kör med. För någon vecka sedan köpte jag hem kokosfett och mandelsmör från bodystore.se. Just kokosfett ska tydligen vara jättebra och nyttigt att steka i och så. Värt att prova. Nötsmörerna är väldigt mättande och bra som mellanmål, som det är eller till exempelvis banan. Bara fantasin sätter gränser.
 
Proteinpulver tycker jag är väldigt bra. Det mättar bra innan träning och det är bra att ta efteråt om det dröjer en stund innan man ska äta. Oftast tar jag det bara innan träning men jag ska försöka bli duktigare på att ta det även efteråt eftersom det är då kroppen verkligen behöver det för att inte bryta ner musklerna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0