Lördag

Då var två av helgens tre arbetspass avklarade...skönt! Har ju varit förkyld och jag är fortfarande lite snorig men tänkte i alla fall försöka komma igång med träningen igen. Väntar med konditionsträningen tills jag är helt frisk och började idag med lite styrketräning av armarna. Körde bara 20 minuter men det räckte. Vill så gärna prova tyngre vikter men det får vänta ett tag till eftersom jag köpte en ny kettlebell som jag för övrigt typ inte orkar lyfta i de flesta övningarna, haha. Konstigt eftersom den jag har på 4 kg känns hur lätt som helst att lyfta... Men 6 kg är jäkligt svårt...just nu. Kettlebell på 5 kg finns inte ens att köpa. Nu är det slut på slappandet och dags att börja träna ordentligt igen. Det är konstigt hur snabbt man blir lat, haha.
 
Nu blir det en dusch, sen middag, falukorv, potatisgratäng, bea sås och sallad. Sen diska och sen kanske läsa en stund och sen sova! Gud vad skönt att sova! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0