Tisdag

Jobbade 7.30-12.30 idag och tiden gick väldigt fort och det är alltid skönt. I morse när jag skulle ta min cykel upptäckte jag att stödet bara hängde helt löst...suck. Det gick inte att cykla med den hängandes så jag sprang upp till lägenheten för att hämta verktygslådan i hopp om att jag skulle kunna skruva loss stödet. Kom inte åt att skruva så det sket sig. Skulle jag ha tagit bussen hade jag kommit försent till jobbet så jag provade att knyta fast stödet med ett snöre. Det höll men inte så mycket mer än så. Pappa har redan hjälpt mig en massa med den där cykeln, med bromasarna som behövde spännas åt och med hjulet som fått punktering. Nu kommer jag behöva hjälp med detta också! Den har skrothögen till cykel har nog snart gjort sitt så lika bra att ställa in sig på att köpa en ny cykel snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0