Måndag

Är äntligen ledig efter en lång jobbhelg. Har inga som helst planer under dagen och det känns ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Jag behöver inte ens tänka på städning eller att byta sand i kattlådan. Allt det har jag gjort under helgen. Något jag däremot skulle behöva ta tag i är att tvätta fönstrena men det tar jag inte idag, nej idag ska jag bara slappa.

På onsdag ska katterna till veterinären för att vaccineras. Skönt att få det gjort också. Får se om vi kan svänga förbi rusta samtidigt för kattsanden är slut och sedan jag började ha mat framme till katterna hela tiden igen skiter de så mycket : (

Imorgon är det jobb igen.. men bara att bita ihop, för om fyra dagar har jag semester. Ja man kan säga att min semester börjar på fredag klockan 21.45... En veckas ledighet....skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0