Torsdag

Hallå! Sitter och tar det lugnt innan man ska iväg och jobba igen. Jobbar kväll idag så man kommer nog inte hem förrens 22.30 ungefär. Ska spela in lyxfällan som går klockan 20 ikväll. Ja, det är faktiskt så att jag tycker att det är ett bra program : ) haha.

Lyckades efter flera om och men att pallra mig ut på en liten springrunda här på morgonen i stormen. Latheten börjar komma krypandes, fasen också. Igår blev det inte ens en långpromenad eftersom jag åkte hem till föräldrarna och åt middag, sen fick jag skjuts hem av pappa. Fick med mig cykeln också som verkar vara fixad. Tänkte ta en långpromenad när jag kom hem men det blåste för mycket. Vet inte om jag vill gå eller cykla till jobbet idag eftersom det blåser kallt även idag. Har i alla fall sprungit så det är ju bättre än ingenting så länge man håller sig borta från godiset idag. Jag ska erkänna att nästan varje gång jag har jobbat kväll så är jag så himla hungrig när jag kommer hem att jag tar lite choklad och en skål chips och trycker i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0