Fredag

Igår hade jag planerat in att fika med en person som jag inte har träffat på många år.... tyvärr var jag tvungen att ställa in detta eftersom det var kris på jobbet och de inte fick in någon som kunde jobba kväll. Jag blev inbeordrad och efter att jag slutat 12.30 cyklade jag över till mina föräldrar och åt lunch och sedan började jag jobba 14.30 igen. Slutade inte förrens 22. Inte kul att behöva jobba när man har annat inplanerat men jag får i alla fall dubbel lön för kvällsjobbet. Allitd något.

Idag måste jag fixa en massa hemma. Det ska städas och bytas sand i kattlådan. Disken från igår står och väntar och träningen som jag inte kunde göra igår får bli av idag istället. Imorgon blir det jobb på fm och på em ska jag hjälpa till med hundarna så katterna får klara sig själva för jag lär sova kvar hos mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0