Tisdag

Har inte gjort så mycket på morgonen och förmiddagen. Har mest suttit vid datorn och läst lite bloggar och förutom det har jag duschat och fixat lite. Ska snart iväg till jobbet. Jobbar kväll igen... har fått hur många kvällspass som helst den här perioden känns det som.
 
Såg i tidningen att OS börjar om bara några dagar och jag kommer försöka följa handbollen, både på dam och herr sidan. Börjar på lördag och sen är det handboll varje dag, varannan dag damerna och varannan herrarna. Så då vet ni vad jag kommer att göra när jag inte jobbar. Några av matcherna kommer ju tyvärr att spelas när man är på jobbet men då får man väl spela in. Tyvärr så är det ju säkert några (brukare) på jobbet som kommer att titta men man får väl försöka att inte lyssna på det örat, haha.
 
Måste komma ut och träna (springa) någon dag snart också. Har inte blivit något eftersom man jobbat dubbelpass i helgen, varit hundvakt, samt att man har jobbat många kvällar. (Brukar inte träna när jag jobbar kväll). Imorgon tänkte jag försöka ge mig ut och springa igen. Klarade ju 6 km senast : )
 
 
 
Dagens lunch fick bli några falafel, sallad med isbergssallad, advokado, majs, salladslök, tomat, gurka, pumpafrön, paprika och champinjoner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0