Kryssningen

 Var ju som sagt på kryssning från lördag till söndag och inte nog med det så blev vi filmade av teamet som filmar för tv-programmet Färjan. Jag blev ju självklart skitnervös när jag fick höra detta men samtidigt så kände jag det på mig. Det är ju bara så typiskt. Vi fick skriva under ett papper om bland annat tystnadsplikt så därför kan jag inte berätta så mycket om vad som hände under våran kryssning, haha. Vi hade i alla fall trevligt tills några hade druckit lite för mycket och en tråkig händelse inträffade. Inget allvarligt utan något mellan två personer så jag kommer inte gå in på det (Detta är inget som har filmats). Hoppas att de löser det i alla fall. Jag gjorde något som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra och detta filmades, haha. Jag vill så gärna berätta men jag kan ju inte. Det är absolut inget dumt så om någon familjemedlem läser detta så kan nu vara lugna. Jag skötte mig hela resan! Hur mycket de kommer visa har man ju ingen anning om och de fokuserade mest på Carro som vi var där för att fira eftersom att hon har fyllt år. Tv-teamet bestod av fyra personer, en kamera och en stor mikrofon. Jag hade inbillat mig att de skulle vara hur många kameror och människor som helst men så var det alltså inte. Vi fick var oss själva så det var inga konstigheter.
 
Var ju bara tvungen att köpa mitt älskade ålandsbröd, eller svartbröd som det också heter. Hann springa igenom tax free en snabbis också, eller ja så länge jag orkade innan illamåendet blev för jobbigt, haha. Lite godis hann jag rycka åt mig på vägen till kassan... : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0