Hudvård

Dessa är några av de hudvårdsprodukter som jag använder just nu:
 
 
 
 
Har köpt produkter från min syster som säljer från Mary Kay. Mina börjar ta slut nu men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med produkterna. Tycker att de ger en jämnare hudton och de återfuktar  huden bra. Produkterna här ovanför fick jag ge 2000 kr för. Räcker i ca 6 månader. Om ni är intresserade av att beställa från Mary Kay, kan ni kontakta min syster här.
 
De här produkterna ingår i Timevise Miracle Set. Det är en förstklassig serie där produkterna samarbetar för att hyn ska bli fastare, lenare och få en fräsch lyster samt  minska synliga ålderstecken.
 
1. 3-in-1 Cleanser: Rengör, exfolierar och fräschar upp. Älskar denna! Har små peelingkorn i och att allt finns i en och samma produkt är jättebra. Annars måste man köpa en rengöringskräm, en toner och en peelingkräm. Här räcker det med denna! Helt klart en favorit!
 
2. Age-Fighting Moisturizer: Mjukgörande kräm. Det räcker med att ta lite av denna så den räcker länge.
 
3. Night Solution: Är en klar gel med närande mikrokapslar vars unika system av inkapslade vitaminer, antioxidanter och kollagenförstärkande peptider hjälper till att reducera fina linjer och rynkor.
 
4. Day Solution Sunscreen SPF 25: Denna dagserum har solskyddsfaktor 25. Brukar smörja in ansiktet med den här först och sen tar jag fuktkrämen. Jag får fräknar på sommaren så för mig är det extra viktigt att jag skyddar huden i ansiktet.
 
5. Indulge Soothing Eye Gel: Den här ögon gelen piggar upp trötta ögon och känns svalkande. Den ska även vara uppstramande, utjämnande och fuktgivande.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0