Fredag

Igår hade jag två tjejkompisar på besök. Vi bokade kryssning till den 11/8 och fikade. Även Olle var här och inte nog med att han är så avundsjuk på katterna så skulle han självklart sitta mellan mina kompisar i soffan, haha. Sådan är han. Har redan börjat fundera på vad jag ska handla i taxfree butiken, allt sånt som jag missade sist, haha. Funderar på att köpa vitt vin, en baginbox för 99 kr, Blue Nun, nötter, lite godis och även lite födelsedagspresenter eftersom några fyller år snart. Har några funderingar på vad jag ska köpa så jag tänker inte avslöja något.  Kanske börjar köpa lite julklappar eventuellt om man hittar något bra. Kommer absolut att köpa mer Ålandsbröd med mig hem också.
 
Idag var Olle pigg på morgonkvisten. Redan klockan 6.30 la han sig bredvid mig, stirrade på mig och började vifta på svansen. Då ville han ut och kissa så det var bara att hoppa i skorna och gå en liten runda. Eftersom jag inte lyckades somna förrens efter 2 inatt valde jag att sova en stund till. Jag är alltid pigg när jag ska gå och lägga mig vid 22, 23-tiden. Tror nattjobb skulle passa mig, haha. Det är alltid jag och Sanny som är uppe och springer på nätterna, han är nog lika pigg som mig vid den tiden. Måste lära mig att få ro när jag lägger mig eftersom sömn blir ännu viktigare nästa vecka när det är dags för jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0