Förberedelse

Jag har börjat plocka iordning dom saker som jag ska ha med mig på kryssningen och har kommit fram till att ett guldfärgat halsband hade passat bäst till min topp. Självklart så har jag inget sådant smycke, bara någon enstacka men som har för kort kedja. Får helt enkelt bli ett silverfärgat. Har även packat ner en klädvårdsrulle (heter dom så?) eftersom kläderna blir fulla med katthår med en gång. Lika bra att ta med en så att man kan ta bort det sista håret när man är på färjan.
 
Måste klaga på blogg.se. Det tar lång tid för mig att skriva inlägg och att lägga in bilder är jättekrångligt då de inte hamnar där jag vill att de ska hamna, plus att de sen inte går att flytta som man vill. Det har blivit sämre helt enkelt. Funderade på allvar att ta bort bloggen idag men samtidigt så vill jag det inte...så jag ska fundera ett tag till.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linda :)

Till att börja med så hoppas jag att du får en trevlig kryssning!
Är inne dagligen och läser din underbara blogg,tycker den är jättebra,trevlig läsning och så fina bilder från ditt hem.
Sen är du ju så söt med haha lite generad nu men men ;)
Men såg att du skrev att du tänkte ta bort din blogg :(
Jag är ju ingen psykopat eller något liknande haha men klart tråkigt om du tar bort den då det lätt blir en del av sin vardag att följa någons blogg,men förstår klart ditt tänkande över trubbel med inlägg,foto och dyl.Är svårt att finna bra bloggar där ute tycker jag,mest smink och kläder o bl.a. bl.a. haha ja du vet nog vad jag menar,din blogg är så naturlig som man kan komma tycker jag..ja tråkigt om du lägger ner men inget jag kan göra bara att lägga fram kommentaren :/


Kram Jimmy

Svar: Tack för din kommentar. Som det ser ut nu kommer jag att fortsätta med bloggen. Men ibland är det svårt när man inte har något att skriva om...
Linda Carlsson

2012-07-06 @ 01:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0