Onsdag

Den här dagen har verkligen varit usel. Har känt mig småirriterad mest hela tiden och allting är emot mig. Man tappar saker, gör illa sig, ja ni vi vet hur det kan vara sådana dagar när inget går ens väg. Efter jobbet var jag iväg med mamma till Rusta och hämtade tapetprover. Har försökt att tejpa fast dom på köksvägen med brun pakettejp men tror ni att det vill sitta uppe? Nej! Har fått tejpa upp dom flera gånger och nu har jag satt så mycket tejp att det ser rent ut sagt förjävligt ut. Hoppas att de sitter uppe tills imorgon då förhoppnings mamma och pappa kommer över en stund så att man får höra deras åsikter. Det är inte lätt att välja... En annan sak som hände när jag var i full gång att tejpa upp tapetproverna var att jag ramlade av stolen, hur lyckas man??! Jag måste ha klivit snett eller något... Zeplin blev livrädd när jag slog i kylskåpet. Hur som helst gick det bra men jag blev bara ännu mer irriterad och förbannad.

Imorgon fyller jag år, hela 23 år blir jag, och min syster kommer hem från Egypten. Undrar vad hon har hittat för present till mig... de hade tydligen mycket fint där borta. Jag vet redan vad jag får av mina föräldrar, två nya kökstolar som jag velat ha. Tack!

Dessa två tapeter står det mellan, vilken tycker ni man ska välja? Den andra tapeten har ett mörkare mönster i verkligheten.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0