Måndag

Jag har egentligen inget speciellt att skriva om men kan berätta lite om helgen. På lördagen var det kalas med släktingarna, jag och farmor fyller ju år samma dag, den 5.e januari, och nu skulle vi fira farmor och det bjöds på middag och fika. Min syster kom hem från Egypten på torsdagkvällen så de var också med på middagen. När mamma och pappa skulle hem för att rasta hundarna åkte jag hem eftersom jag skulle jobba på söndagen, annars hade jag förmodligen stannat lite längre. Men det var skönt att komma hem och se en film och ta det lugnt eftersom man skulle upp tidigt. Jobbade 7-15 på söndagen och idag var jag ledig men åkte hem till föräldrarna för att rasta hundarna eftersom de båda jobbade. De bjöd på mat och nu är man alltså hemma igen. Blir en lugn kväll idag också eftersom jag kommer jobba imorgon igen. Min utmaning på kvällarna blir att inte stoppa i mig en massa chips och choklad, och det är inte lätt!!! Jag blir så himla sugen på sådant på kvällarna och har jag något hemma slutar det alltid med att jag tar något tillslut i alla fall : ( Känns ju inte lätt när jag vet att jag har 2 oöppnade chipspåsar och en chokladkaka i skafferiet. VILL HA! Tänk vad gott det skulle vara, haha. Nej, jag ska  inte... Jag ska klara mig i alla fall i två dagar... Om jag lyckas det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0