Detaljer i grönt

Jag föredrar att ha det ganska stilrent hemma och mina möbler i stora rummet går i svartbrunt/svart/brunt och med detaljer av grönt. Jag för in lite av den gröna färgen i kuddar, ljuslyktor, dukar, mattor. Inte för mycket utan lite lagom, det får inte bli för mycket vare sig med färg eller med saker. Det kan vara svårt när man bara har en etta att inte ha för mycket saker överallt, men det får inte se rörigt ut.









Det är inte bara matte som gillar att titta på hockey...



Sovrumsdelen har vita möbler eftersom jag fick med mig min säng och byrå som jag hade när jag bodde hemma. Även här har jag fått in det gröna i sängöverkastet, kuddar, filt och en matta för att det ska kännas avskilt men ändå höra ihop med övriga rummet. Hittade en övergiven stol på vinden som jag målade vit.





Ett tråkigt kök kan man enkelt piffa till med hjälp av att måla knopparna och sätta upp en fin tapet på en av väggarna. Min tapet har inte kommit upp ännu.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bra blogg! ;) ser både jättemysigt ut och funktionellt!

2012-02-23 @ 20:31:21
Postat av: Maja

Superfint! Vart har du köpt de svarta gardinerna föresten? :)

Svar: Är köpta på jotex.se.
Linda Carlsson

2012-09-29 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0