Ny klocka

 
 
Köpte en ny klocka för ett tag sedan och det blev inte den som jag först hade tänkt. Såg inte hur den såg ut eftersom den inte låg framme men fastnade efter än del velande fram och tillbaka för  denna istället. När jag kom hem och kollade på den ordentligt visste jag att jag hade gjort rätt val. Den är så fin! Passar till allt också. En guldklocka får det bli i framtiden istället. Just nu är jag nöjd med den jag köpte. Kostade ca. 600 kr. Var nedsatt pris när jag köpte den. Kommer inte kunna använda klockan så ofta eftersom jag inte vill/får ha den på jobbet. Synd om man skulle förstöra den. Kommer inte använda den när jag åker till stallet heller. Man är så rädd om sakerna när dom är nya, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0