Torsdag

Vad mycket besökare det var på min blogg igår! Bara för att jag la ut en ful bild på mig själv! Kanske får göra det lite oftare...nej usch. Nog om det...
 
Dagen började jag med att springa en runda på cirka 5,5 km. Det vart ganska svettigt i denna värme men det gick trots värmen bra att springa. Sen har jag inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig. Har mest suttit vid datorn eller tittat lite på tv. Med tanke på att några långa arbetspass väntar i helgen så är det ganska skönt att inte göra så mycket idag utan bara göra det som jag känner för.
 
Min gruppchef frågade om jag alltid var så tystlåten.... Hallå! Jag pratar jättemycket nu om man jämför med förut. Känner inte att jag har några problem med att prata med mina arbetskamrater men uppenbarligen ser det ut som det. Tråkigt,  när man själv känner att man har utvecklats en hel del de senaste åren. 
 
Ikväll har lyxfällan premiär igen : ) Tycker det är jättebra, haha. Sen börjar även en ny serie på TV 11 som jag tänkte se om den är bra. Det är farligt nu när alla program och serier drar igång igen och snart även hockeyn. Man kommer ju inte ha tid för annat än att se på tv för att det är så mycket som man (läs jag) inte vill missa. När hockeyn börjar så är det ju matcher varannan dag och jag lär nog försöka se så många matcher som möjligt. Heja Modo! Tänk, det känns nästan som igår förra säsongen tog slut och man var ledsen för att det skulle dröja ett halvår till nästa säsong. Men nu är den här! Fast det är tråkigt att våren och sommaren gått så fort men hockeyn längtar man alltid till. Tänk om man hade fått se någon match live... Någon som vill följa med till Ö-vik??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0