Motstå frestelsen...

Fick ett jättesug efter chips och choklad. Har ju en påse Flamin Hot Cheese i skåpet. Dom är såååå goda! Jag var såååå nära att falla dit. Plockade ut påsen från skåpet och tänkte hälla upp det i en skål. Men min vilja att få bort fettet runt midjan och få mer muskler övervann suget. Jag sprang en runda på 6 km istället och när jag kom tillbaka var suget efter chips nästan borta. Man måste ju avstå från onyttigheter om man ska lyckas, annars kommer ju inte träningen att ge resultat. Jag tänkte försöka hålla mig till kryssningen, lär inte bli lätt när man har både chips och godis inom räckhåll. Man måste vara hård mot sig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0