Förvaring

I min nya kost kommer jag att satsa mycket på bönor, linser, frön och nötter. Bland annat naturella och salta nötter, röda linser, kikärter, kidneybönor, psylliumfrön, bovete, vetekli, linfrön, quinoa bland annat. Det blir mycket småpåsar och jag skulle behöva någon bra förvaring till dessa (vill ha allt på samma ställe). En vanlig glasslåda hade fungerat utmärkt men inte ens en sådan har jag. De burkar jag har är för små för att lägga alla dessa påsar med frön och nötter i. Man skulle också kunna köpa småburkar och hälla nötterna i. Ikea har förstås billigt men jag vet inte när jag skulle kunna åka dit. Så länge skulle en en eller två glasslådor räcka. Någon som har någon att skänka bort?? Skulle ju kunna köpa själv men att lägga en sådan glasslåda i mitt lilla frysfack, det skulle ta upp halva platsen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0