Förändring

Idag kom mitt vinställsbord från Jotex (fråga mig inte varför jag köpte ett sådant) och då fick det göras om lite här hemma för att det inte ska kännas så trångt. Upp på vinden åkte fåtöljen med tillhörande pall som jag fick köpa från syster. Det var inget lätt beslut eftersom jag så gärna ville ha kvar fåtöljen. Jag har fått intala mig själv att den bara skulle upp på vinden och blir saknaden för stor kan jag bara hämta ner den igen, haha. Nu blev i alla fall vardagsrummet lite mer öppet vilket är positivt.

Resultatet, jag är nöjd men saknar fortfarande fåtöljen.
Tänk om lägenheten kunde ha varit 1 meter längre...




Vinställsbordet från jotex.
Är lite ostabilt så jag hoppas att katterna håller sig borta från den.



Mina fina blommor.
(Ja, jag kan hålla liv i vissa blommor.)




Hjärtat av min lägenhet...filmhyllan : D
Och blomman jag nyligen fick av farmor som passade riktigt bra på pallen från Ikea.




Modell på bilderna är Saga... :D


Kommentarer
Postat av: Millan

Fint du har det :)

2011-09-02 @ 00:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0