Tisdag

Jag gick upp för cirka en halvtimme sedan och tänkte ringa till sjukhuset för att boka en tid på öron, näsa och halsmottagningen. Det är nämligen så att jag haft ont i ena sidan av halsen ett bra tag till och från. Nu kan jag inte fortsätta att skjuta upp det utan boka en tid och ta reda på vad det är och få behandling för det så att man slipper ha ont. Hoppas bara att man slipper operera bort halsmandlarna! Tänkte som sagt ringa för en stund sedan men de hade bara tidsbokning fram till 10, så jag får försöka imorgonbitti istället. Hoppas jag får en tid på torsdag när jag slutar 12 på jobbet, annars får jag vänta till nästa vecka, vill ju få det gjort så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0