Onsdag

På grund av fel hos blogg.se kommer gårdagens inlägg nu:

Har nyss varit ute på en mysig skogsrunda med hundarna och de skötte sig ganska bra förutom Olle som skulle försöka få av sig grimman och Chip som försökte äta hästbajs. Chip fick turen att springa lös i skogen men Olle fick finna sig i att faktiskt vara kopplad eftersom han rätt som det är får för sig att inte höra någonting.... : )

Idag hade jag på mig min nya jacka från Halens och jag är riktigt nöjd med den, men ett litet minus är att den är "lite" för kort. Den är inte liten, bara lite för kort för min smak, men det är väl en vanesak. Hade även på mig mina "nya" skor som jag var tvungen att köpa eftersom stövlarna jag hade gick sönder : (




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0