Lördag

En ny helg och bara tre dagar tills man ska tillbaka till jobbet igen... Jag har bara njutit av att bara vara ledig och egentligen inte gjort mycket alls vilket har varit rätt skönt. Jag har njutit av solen och tagit långa promenader. Det har dock varit lite för varmt så man orkar inte så mycket i värmen. Att sova i denna värme är inte lätt det heller. Jag låg vaken större delen av natten och vid fyra började Zeplin att skrika och ville ha mat. Vid 6-tiden kom en geting in...igen... Fick inte ro förrens jag slagit ihjäl den med flugsmällaren. Sedan sov jag till 11....

Nu ska jag maila områdeskontoret, för de får ta och kolla om det är ett getingbo här utanför, för det kommer in getingar var och varannan dag.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig - Tvillingmamma och trebarnsmor

:) Behöver ju inte vara något bo bara för att det kommer in getingar. Sådant har vi alltid fått stå ut med när sommaren kommer!

2011-06-11 @ 13:24:43
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0