Lördag

Jag gick upp klockan fem i morse och jobb fram till 16 väntade. Det blev dock lite längre än så eftersom andra gruppen hade en sjuk till kvällen och inte lyckades få in någon. Jag valde att hoppa in i den gruppen och ta deras kvällspass också. Mitt första dubbelpass någonsin... Jag trodde att jag skulle känna mig jättetrött och bli grinig men jag kände mig hur pigg som helst och hade det jättetrevligt hela kvällen. Var så himla kul att träffa brukare man inte träffat på ett tag. Imorgon väntar jobb från 7 till 13.15 och jag jobbar långa pass både på måndag och tisdag men sen tänke jag vara ledig på onsdag! Nu har jag tagit en dusch och stoppat i mig lite chips, så nu är jag redo för sängen så man orkar gå upp om några timmar igen... natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0