Ikea

Idag har jag haft en trevlig dag som tillbringats med två tjejkompisar. Vi stannade först till på Heron City där det blev hamburgare från McDonalds för min del. Som jag längtat efter hamburgare och goda pommes frites. Sist jag åt det bodde jag fortfarande i Mora... Sedan bar det av till Ikea där vi alla handlade lite. En av oss handlade dock lite mera (jag). Passade på att köpa lite härliga doftljus och en taklampa som jag hoppas ska passa i köket (har ju fortfarande kvar den förra hyresgästens lampa som hon lämnat kvar). Vi hann med några klädaffärer också samt lite glass. En hel del skumma typer stötte vi på också, hahah.

Fick ett oväntat samtal under dagen som gjorde mig lite besviken och fundersam. Hoppas att allt löser sig i slutändan. Nu ska jag ta ett varmt bad och lägga all oro åt sidan och bara njuta av att vara ledig hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0