Lördag

Fick inte så mycket sömn inatt heller eftersom Saga och Zeplin springer på lådan hela tiden och måste kraffsa flera minuter varje gång. Jag håller på att bli tokig och nu när man jobbar är det ännu viktigare med sömn. Idag ska jag jobba kväll och jag måste säga att det är lite mysigt att jobba just kvällar och helger. Man slipper alla tråkiga sysslor som duschningar, städ, handlingslistor och tvätt. Det är skönt när mörkret lägger sig och man tar en promenad bort till vårdtagarna och man får lite tid för sig själv däremellan när man går från hus till hus.

På måndag ska jag ha en ledsagning till Karolinska och på tisdag jobbar jag från 7-16. Avskyr långa dagar egentligen men det betyder ju mer pengar. Den 31.a börjar jag mitt 3 månaders långa vikariat som är på 75 procent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0