Lördag

Idag var jag med mamma till Hedlandet och de hade så mycket fint att man knappt ville åka därifrån. Jag hade kunnat handla hur mycket som helst men har lite för lite pengar just nu så det får vänta tills man får lön nästa gång. Dom hade de där fina muggarna som jag har skrivit om i ett inlägg längre ner för 25 eller 29 kr styck, jag ville så gärna köpa dom men avstod. Köpte istället en snygg vårjacka för 100 kr, ett tyghjärta som det står God Jul på för 15 kr, platspåsar och nagellack. Nästa gång kommer jag köpa mer än så för de hade jättefina och billiga kläder, gardiner, ljus och prydnadssaker. Kanske inhandlar en stor fin lykta nästa gång och kanske ett par prydnadskuddar till soffan.

Nu blir det hockey, cider och lite onyttigheter. Men jag körde ett pass med träningsdvdn så jag kan äta med gott samvete. Ingen träningsvärk denna gång dock, konstigt vad fort kroppen anpassar sig (eller kan det bero på att Olle var ivägen hela tiden : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0