Förkyld eller ?

Godmorgon! Blev en riktig sovmorgon för min del idag och hela denna dag kommer gå i vilandets tecken. Jag tränade igår och det skulle jag inte ha gjort. Det började med att jag fick ont i halsen..igen igår. Mot kvällen blev jag täppt i näsan och även fast jag använde otrivin så ville det inte släpa helt vilket det alltid brukar när jag är förkyld. Om det nu är en förkylning eller det andra mystiska som jag dras med. Ska boka in ett nytt besök och gå till botten med det här. Nu vill jag veta vad det är som är fel. Min syster tror att det kan vara något med sköldkörteln eftersom det går lite i släkten så det ska jag kolla upp men det får bli under min semester nästa vecka. Imorgon jobbar jag kväll men mår jag som idag ska man nog hålla sig borta från jobbet. Får se hur det känns imorgon, vill inte ringa och sjukanmäla mig i onödan. Ska hålla mig hemma idag förutom ett besök på konsum, ska köpa otrivin, värktabletter, flourtabletter, ingerfära och honung. Sägs ju att detta är bra så ska testa detta sen. Ska även köpa 2 hyacinter då mina har blommat klart. Typ alla mina blommor börjar bli jättefula : ( Har inte riktigt råd att köpa allt nytt nu men hur vackert är det med färdigblommade blommor i fönstret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0