Inspiration

Funderar på att ändra om lite i min lägenhet. Dessa möbler kan jag tänka mig.

Vinställbord från Jotex, 799 kr.

Byrå från Jysk, 270 kr


Fåtölj från Ikea 995 kr


Sittpuff från Rusta 199 kr



Matta från Rusta



Där jag idag har en vit byrå i sovrumsdelen funderar jag på att istället göra en liten myshörna med fåtöljen från Ikea och ett litet runt bord. Jag funderar därför på att köpa den lilla byrån från Jysk att ha i hallen och då ta bort vardagsrumsdörren så att byrån får plats vid väggen bakom. För att skärma av istället kan man ha något tyg som man kan dra för. I vardagsrummet har jag förutom soffan en stor fåtölj som tar lite för mycket plats, därför tänkte jag mig ett vinställbord vid väggen, på så vis blir det lite mera yta.

En sån där vit byrå från Jysk har jag sedan tidigare i hallen fast en större. Behöver jag säga att en av mina katter älskar att klösa på den : ( Någon som vet hur man kan få honom att sluta med denna dåliga vana? Och, ja dom har en klösbräda att klösa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0