Gevalia Cappuccino Daim

Jag försöker lära mig att dricka kaffe och köpte en förpackning Gevalia Cappuccino Daim. För att få så lite kaffesmak som möjligt spädde jag ut den med lite mjölk. Nej, jag kommer aldrig att bli en kaffemänniska. Jag håller mig nog till mitt the. Den här cappuccinon var dock helt ok (inte för att jag har något att jämföra med) och jag kanske kan dricka den någon gång ibland.

 



Gevalia Cappuccino Daim är en fyllig och krämig cappuccino med ljuvlig smak av choklad och mandelkrokant. Den ger dig dubbel njutning – lätt sötat kaffe med mjölk och små bitar av Daim som sakta smälter i koppen. Tillsätt bara hett vatten, rör om och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0