Canal +

Jag har nu ringt Canal Digital och beställt Canal + bland annat. Om man tog totalpaketet som var fritt de första månaderna fick man hd-boxen förr 399 istället för 2995 kr. Jag vill inte ha totalpaketet utan bara baspaketet som är gratis samt fyra favoriter men jag kunde ringa inom 2 månader och ändra. Jag är bara glad att jag fick boxen billigare. Det jag är lite besviken på är att de inte längre har kvar säsongskortet för elitserien så att jag kunde se alla modos mtcher för ca. 199 kr i månaden. Nu kan man bara köpa matcherna styckvis för 159 kr (dyrt). Men eftersom jag beställde Canal + Max paketet lär jag nog kunna se Modo ganska ofta ändå. Hon frågade om jag ville ha den inspelningsbara boxen och självklart vill jag det men det kändes inte som att det var värt pengarna just nu. En vanlig box duger alldeles utmärkt till mig för man måste ändå tänka lite framåt och även på ekonomin. Nu ska jag inte beställa något på nätet på ett bra tag. köpstopp för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0