Torsdag

I morse tittade jag på tv innan jag skulle iväg till jobbet. Jag gick ut till köket en sväng för att packa väskan innan jag skulle iväg, när jag gick tillbaka till tvn var det ett vitt streck rakt över tvn som för övrigt var svart i rutan. Åh nej tänkte jag, nu har tvn gått sönder. Jag ringde pappa som fick komma hit med en annan tv. Han bankade på den gamla tvn och den började fungera men sen la den av igen. När jag kom hem efter att ha handlat med mamma så provade jag tvn och nu verkar den fungera som den ska igen. Jävla apparater!

På jobbet var det ganska slappt. Det blev inte så många ärenden hos brukare utan den mesta tiden gick åt till möten. Vi hade både brukarmöte och Apt-möte idag. Imorgon är jag ledig och då kommer mormor och morfar hit för att inspektera nya lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0