Första bilderna

Idag var jag och plockade upp de första sakerna i skåp och garderober och jag måste säga att det blev skillnad direkt. Mer skillnad blir det förstås när väggarna är fixade och möblerna är på plats. Jag satte även upp lite tillfälliga gardiner tills mina nya kommer.



Hallen



Köket när jag höll på att plocka iordning






Vardagsrum







Utsikt från ett av fönstren



Utsikten är mycket bättre i verkligheten. Man ser jättelångt. Tyvärr håller de på och bygger ett garage precis utanför.



Badrum






Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig - Tvillingmamma och trebarnsmor

Ser fint ut :) Har gjort en sån där tavla till dig :P tänkte du skulle få den sen som inflyttningspresent!

2011-04-06 @ 16:50:54
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Mattias

Läcker utsikt, och du kan hålla koll på om dom verkligen jobbar på garaget då och inte bara slappar där hela dagarna ;)

2011-04-08 @ 00:09:47
Postat av: Linda

Ja Mattias, jag får hålla koll på dom så att de inte tar för många fikapauser och att de verkligen sköter sitt jobb : ) /Linda

2011-04-08 @ 15:41:26
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Det var ju en fin lägenhet,ser alltid hemskt ut innan man får upp saker och ting.Men det blir säkert fint där!Lycka till!/J

2011-04-08 @ 21:10:44
Postat av: Linda

Ja och det ska dessutom målas om så det blir säkert jättefint när det väl är klart.

2011-04-08 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0