Saga uppe i trädet del 2

Nu är Saga fast långt uppe i ett träd igen (här är inlägget från förra gången)! Det började med att jag skulle ut och gå och då passade jag på att locka med mig Saga och Sanny, för visst är det lite häftigt när katterna följer med en när man är ute? De följde med idag vilket jag blev väldigt förvånad över. In på en skogsstig gick vi och precis när jag skulle vända ser jag en hund på stigen längre fram, därefter kommer två stycken ryttare. Hunden springer efter katterna som klättrar upp i varsit träd. Sanny en bit upp och Saga långt upp i ett annat träd. Ryttarna rider förbi och Sanny klättrar ner från sitt träd och springer hemmåt. Saga sitter hjälplöst kvar uppe i sitt träd. Sist var det en granne som klättrade upp och hämtade ner henne, nu går det inte att klättra. inga grenar och sen är hon väldigt långt uppe och hon ligger dessutom väldigt obekvämt på någon gren. Envis som hon är så kommer hon inte ner när man lockar på henne. Stackars liten. Några tips på hur man kan locka ner henne??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0