Om Sverigedemokraterna

Det blev en sväng ner till Willys idag för att fylla på kylskåpet. Jag var riktigt duktig och handlade bara nyttiga saker : ) Så fort tvätten har torkat nere i tvättstugan får det bli en promenad, det behövs känner jag. Alkoholen har inte riktigt lämnat kroppen. Fick något ryck igårkväll och skulle ut och leta efter Saga. Jag grät och skrattade om vartannat. Jag grät för att saknaden är jobbig och skrattade fast jag inte alls tyckte att det var roligt. Tänk vad alkohol gör med en. Borde förbjudas. Såg ingen Saga igår heller och själv så kunde jag knappt gå, hade lätt kunnat lägga mig på marken och sovit. Försökte även se en Wallanderfilm på Canal Plus men att se på film när man har druckit är inte lätt kan jag säga. Hamnade i en djup diskussion med A om Sverigedemokraterna istället och jäklar vad man pratade på...Mmm alkoholen igen! Det här med Sverigedemokraterna kan man sitta och diskutera i timmar. Det har blivit så löjligt alltihop, de andra partierna vägrar prata med dem, folk blir knivhuggna, det demonstreras överallt och folk kan inte ens vara i samma rum som dem. När ska detta sluta?? Det skadar väl inte att låta dem säga det dom vill säga. Hur ska folk annars veta vad deras parti egentligen står för och vad de vill göra med sitt parti. Man måste väl ändå tro på dom när de säger att de inte är samma parti som förr. Om det sen visar sig att dom ljuger då förstår jag om folk blir förbannade. Man kallar dem för jävla rasister men är det bättre att frysa ut och hålla på med den här mobbningen? Är det ok att försöka knivhugga folk så att de inte vågar vara kvar i sitt parti? Det har gått för långt. Som många andra har sagt, låt oss se om detta var bra eller dåligt, sen kan man döma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0