Nytt avsnitt av True Blood

Ikväll väntar ett nytt avsnitt av True Blood, spännande. Kan knappt vänta. Får spela in Idol eftersom de går samtidigt.

Idag började praktiken på riktigt och det är alltid så nervöst och spänt i början. Man känner sig som en svans när man springer efter sin handledare... Men så är det ju i början, man kan omöjligt veta vad som ska göras första dagen man är där. Är man dessutom blyg blir det hela ännu värre. Ändå tyckte jag att jag kämpade på bra med min blyghet. imorgon börjar jag 14.00 och slutar inte förrens 21.30. Sen ska man upp på fredag klockan 6. Jobbigt.

En sak som jag börjar bli riktigt nervös över är teoriprovet som närmare sig väldigt snabbt nu. Om en vecka gäller det! Då är det upp till bevis om man har läst på tillräckligt eller ej. Men så mycket som jag har läst på blir jag tokig om jag skulle misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0