Äntligen Lördag...eller

Nu har helgen börjat på riktigt och det tråkiga är att man inte kan slappna av riktigt och njuta av det. Saga sitter fortfarande uppe i trädet och det har nu gått 6 dagar. Hjälp vad ska jag göra. Har fått tips om någon klättrare i Älvdalen som brukar ta ner katter men tjejen hade inte tfn nummret till honom så det hjälpte mig inte speciellt mycket. Jag är och lockar flera gånger om dagen och har med torrfoder att locka med men ingenting hjälper. Förut svarade hon varje gång jag ropade, nu svarar hon bara någon gång och sen är hon tyst, som om hon har gett upp. Någon gång ibland reser hon sig upp och jag tror att hon ska försöka klättra ner men då går hon bara ett varv runt trädet och lägger sig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0