Saga lever inte

Fick tips om ett medium idag som brukar ha rätt vad gäller det mesta. Jag gav det ett försök och ringde. Han började med att säga mitt efternamn helt rätt. Han trodde det var en hankatt vilket var fel. Han sa också att det var en liten katt vilket stämmer, att hon blev konstig och förvirrad och inte lever. Hon blev tagen av en räv. Efteråt brast det, det gick inte att hålla tårarna tillbaka. Ja visste att det det beskedet jag skulle få och hur jag ska klara av dagarna nu vet jag inte. Jag önskar att jag inte hade ringt, ibland är det bättre att inte veta. Jag har alltid hoppats på att medium ska ha rätt och att de inte är någon bluff, nu hoppas jag av hela mitt hjärta att han har fel och bara hittade på. Men jag känner att han har rätt och det gör så ont att aldrig mer få se min älskade Saga som var så snäll. Hon blev 2,5 år bara. Dum som jag är kommer jag fortfarande att hoppas, att jag en dag ska se henne komma gåendes på stigen, hem till sina kompisar, Sanny och Zeplin. Jag vägrar att ge upp hoppet!


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag hoppas han hade fel och tror han hade fel, min kompis katt kom hem efter att ha varit borta i 4 månader, satt på trappan och väntade på henne!

Så det finns nog hopp kvar ändå =)

2010-10-13 @ 12:23:46
URL: http://www.blace.se
Postat av: Fröken Viktig

Stackare, håller tummarna att hon en dag överraskande sitter och väntar på dig!

2010-10-13 @ 14:07:04
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0